Welcome, Autel Pilots!
Join our free Autel drone community today!
Join Us

You know what ? no drone today!

I agree. I like it too. We're always in the air. Now we're in the water!
 
  • Like
Reactions: Franlac
i kiss you... Merci Tufargon... could you for me, explain your Name TUFARGON ! in French please, thank you .
Merci Monsieur !
I was told one day that my sense of humor was "too far gone" so I used it as an online nick name. Kind of like a ridiculous sense of humor. :)

On m'a dit un jour que mon sens de l'humour était "trop loin" alors je l'ai utilisé comme surnom en ligne. Un peu comme un sens de l'humour ridicule. :)
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Franlac and Ansia
Thank you Ansia. I should have done that myself as I am also french. :)
 
  • Like
Reactions: Ansia
I was told one day that my sense of humor was "too far gone" so I used it as an online nick name. Kind of like a ridiculous sense of humor. :)

On m'a dit un jour que mon sens de l'humour était "trop loin" alors je l'ai utilisé comme surnom en ligne. Un peu comme un sens de l'humour ridicule. :)
J'ai pas compris votre humour my Friend... trop compliqué pour moi !
 
  • Like
Reactions: Tufargon and Ansia
???
Comme disait George Clooney .... Whath else !
Don't Worry, Be Happy
Non. Mon noms veut dire que mon humour est drole et pas normale. En englais on dit c'est "too far gone".

No. My name means that my humor is funny and not normal. In English we say it is "too far gone".
 
That was awesome,that’s as good as good can get.I was born in Toulouse but left France as a young baby.
 
  • Like
Reactions: Franlac
Nice! Where was it done? How cold was the water? There’s nothing like being underwater! Oh man, don’t get me started with underwater videos, I’ve done a few. It’s much harder!
 
  • Like
Reactions: Franlac

Latest threads

Members online

Forum statistics

Threads
11,280
Messages
102,953
Members
9,878
Latest member
Elio-Italy