Welcome, Autel Pilots!
Join our free Autel drone community today!
Join Us

work with iphone XR bur not with Ipad Pro........

AFACAS

Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
11
Reaction score
6
Age
53
Hello, I have a problem with my evo II Pro V2 when I use my iphone Xr no connection problems I do have video feedback on the phone, however when I plug in my ipad pro I only have the message that the set is not connected. It worked, I didn't change the cable but it doesn't work anymore. I tried with other connectors it's the same problem. I activated USB on the faceID tab, still nothing, if you have an idea or specific knowledge, please let me know, I'm on the verge of a nervous breakdown with this drone and this brand... ....

Thanks Régis

Bonjour, j'ai un soucis avec mon evo II Pro V2 lorsque j'utilise mon iphone Xr pas de soucis de connection j'ai bien le retour video sur le téléphone par contre quand je branche mon ipad pro j' n'ai uniquemenent le message comme quoi l'ensemble n'est pas connecté. Ca a marché, je n'ai pas changé de cable mais ça ne marche plus. J'ai fait des essais avec d'autre connectique c'est le même problème. j'ai activé USB sur l'onglet faceID, toujours rien, si vous avez une idée ou une connactique spécifique merci de me faire passer l'information, je suis au bord de la crise de nerf avec ce drone et cette marque.......

D'avance merci
Régis
 

Attachments

  • 1646148786211.png
    1646148786211.png
    326 bytes · Views: 1

Latest threads

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
11,229
Messages
102,660
Members
9,819
Latest member
sky3d